سلوک

در خلاف آمد عادت بطلب کام ...

سلوک

در خلاف آمد عادت بطلب کام ...

سلام. اینجا سعی می‌کنم جدی و جذاب بنویسم.

نشانی کانال تلگرامم:

https://t.me/aphabibian

آخرین نظرات
  • ۲۱ تیر ۹۸، ۱۱:۵۲ - 00:00 :.
    :)
  • ۵ تیر ۹۸، ۲۳:۱۵ - محسن خطیبی فر
    دقیقاً.

روی مرزها پرسه میزنم...

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۴۳ ق.ظ

به یاد خدا...
هیچوقت نفهمیدم که بتون را بیشتر دوست دارم یا کاهگل را... هر دو من را دچار نوستالژی می‌کنند. 
می‌خواهم اینجا گزارش پرسه زنی‌هایم را بنویسم... قصه‌هایی که در واقعیت بیرون متولد می‌شوند و میان شیارهای مغزم و رگهای قلبم حرکت می‌کنند و عاقبت تبدیل به نگاه من می‌شوند....
سرگردانی ام را انکار نمی‌کنم و به جستجوگری و پرسشگریم می‌بالم...
در این میان، تنها خدا است که نگاهم می‌کند و راه می‌نمایدم... به من اجازه‌ی تجربه می‌دهد و بابت نتیجه‌شان ملامتم نمی‌کند. خدایی که نجات میدهد..



  • سید امیر پژمان حبیبیان

پرسه‌زنی

کاهگل

بتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی