سلوک

در خلاف آمد عادت بطلب کام ...

سلوک

در خلاف آمد عادت بطلب کام ...

سلام. اینجا سعی می‌کنم جدی و جذاب بنویسم.

نشانی کانال تلگرامم:

https://t.me/aphabibian

آخرین نظرات
  • ۲۱ تیر ۹۸، ۱۱:۵۲ - 00:00 :.
    :)
  • ۵ تیر ۹۸، ۲۳:۱۵ - محسن خطیبی فر
    دقیقاً.

یادآوری دوم

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ق.ظ




یادآوری دو:

از آرشیو فیلم «قاف الف» که به سفارش «انجمن نویسندگان کودک و نوجوان» درباره ی «قیصر امین پور» ساختم. «قیصر امین پور» و مجله ی «سروش نوجوان» خیلی در سرنوشت من موثر بوده اند. اما به دلایل مختلف نتوانستم کار دلخواهم را بسازم.


این عکس متعلق به فیلم نیست. حسن احمدی نویسنده ی مهربان و‌محجوب به همراه افشین علا شاعر مشغول ضبط گزارش برای مجله ی سروش نوجوان هستند. گزارش های بسیار دلنشین و متفاوتی را از حسن احمدی در مجله ی سروش نوجوان خواندم. جالب این که سال ها بعد من با ایشان همکار شدم... در سریال «لحظه ی قاصدک» که ایشان تهیه کننده بودند و من دستیار اول کارگردان و برنامه ریز... زمانی که سالها از دوره ی اوج مجله ی سروش نوجوان گذشته بود. و بعد هم برای مجله ی «باران» که ایشان سردبیرش بودند... چند شماره قصه ی دنباله داری نوشتم با عنوان «از خاطرات یک شبگرد»... که تجربه ی خوب و جذابی بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی