سلوک

در خلاف آمد عادت بطلب کام ...

سلوک

در خلاف آمد عادت بطلب کام ...

سلام. اینجا سعی می‌کنم جدی و جذاب بنویسم.

نشانی کانال تلگرامم:

https://t.me/aphabibian

آخرین نظرات
  • ۲۱ تیر ۹۸، ۱۱:۵۲ - 00:00 :.
    :)
  • ۵ تیر ۹۸، ۲۳:۱۵ - محسن خطیبی فر
    دقیقاً.

آن زمستان

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ

                                                                                                                                


دیروز در جشنواره ی فیلم را دیدم. فیلمی گرم و دلنشین که با هوشمندی در دام کلیشه های ساخت فیلم نیفتاده بود و با ظرافت آیت الله مصباح یزدی را به بیننده معرفی میکرد.

همین که آیت الله مصباح یزدی، بر خلاف بسیاری از علما و بزرگان از مقابل دوربین نشستن و سرک کشیدن دوربین به خلوتشان احتراز نکرده‌اند که هیچ، کمال همکاری را هم با گروه سازنده انجام داده‌اند، از نظر من ِ مستندساز بسیار قابل ستایش است.

موتور فیلم شخصیت جذاب و بذله‌گو و خندان آقای مصباح است. در این‌جا تصویری از ایشان می‌بینیم که انتظار نداریم. در تبلیغات رسانه‌های مخالف ایشان همیشه عصبانی و بداخلاق تعریف می‌شدند. این تناقض میان تصور ذهنی حاصل از پروپاگاندا و واقعیتی که در فیلم مقابلت نهاده میشود، یکی از عوامل جذابیت فیلم برای تماشاگر است.

برای من تلقی ایشان از انتخابات خیلی جالب بود که انتخابات امتحانی الهی برای جامعه است و ما وظیفه داریم حق را به جامعه عرضه کنیم اما باید مردم هر که را انتخاب کردند، بپذیریم.(نقل به مضمون امیدوارم درست متوجه شده‌باشم.)

برای همه‌ی دسا اندرکاران فیلم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانند این مسیر را ادامه دهند. من هفتاد و پنج دقیقه ی دلنشین را با دیدن این فیلم سپری کردم.

نظرات (۱)

نمی دونم امشب کجایی ؟
سرخی هندونه هاتو با کی تقسیم میکنی ؟
فال حافظ رو به نیت کی میگیری ؟
ولی میدونم که تو یلدای دل من کنار منی . . .
یلدایت مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی